Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria de Spoorbrug. Meer weten? Ontdek meer
isabel
6 jun 2026 om 21:00
Altijd goed!
Marja
24 mei 2026 om 19:46
Het smaakte goed maar de saus bakjes waren open en dat is niet fijn dan zit je handen er helemaal onder
ray
22 mei 2026 om 5:48
Zoals altijd was het goed. Voor het eerst de glutenvrije kroket, bitterballen en broodje hamburger geprobeerd en dat is echt een aanrader.
Jessica
14 mei 2026 om 9:44
Belachelijk dat je op een simpele bestelling 2 uur lang moet wachten
benny
9 mei 2026 om 20:38
ijs en milkshakes waren op het warme eten geplaatst en de bijgevoegde stoofvlees was open geraakt in dr zak
ray
24 apr 2026 om 21:50
Lekker
Bjorn
17 apr 2026 om 19:43
zoals altijd de beste patat van papendrecht!
Angela
28 feb 2026 om 20:25
Altijd lekker vooral de hamburgers
Manet
28 feb 2026 om 9:24
eten smaakte heerijk
Sandra
27 feb 2026 om 20:42
Heb ruim 2 uur op een simpele kleine bestelling moeten wachten. Geen sorry of uitleg bij telefonisch contact.
lisanne
19 feb 2026 om 20:11
Duurt echt te lang, hebben 1,5 uur moeten wachten. Eten is verder prima
Rianne
17 feb 2026 om 20:48
De patat was goed doorbakken en nog goed warm toen het bezorgd werd. De snacks waren ook erg lekker!